ברוכים הבאים לפאנל המומחים בנושא:
אומנות הסטוריטלינג- למה עושים מזה סיפור?

סיפורי מכירה בפרזנטציות, סיפורי השראה בהרצאות, סיפורי הדגמה בסדנאות
סיפורי צמיחה בפוסטים, סיפור שיווקי בראיונות ומכרזים
סיפורי מוצר, סיפורי חזון, סיפורי לקוחות, סיפורי הצלחות

ימים
שעות
דקות
שניות

חגיגת המתנות של המומחים בפאנל

יש ללחוץ על התמונה של כל אחד מהמרצים ולהירשם למתנה שלו

לצפייה בכל ההרצאות בפאנל המומחים

עידית נעמן

איך להפוך בקלות כל רגע בחיים לסיפור עסקי משנה חיים

  • איך תמצאו את הסיפורים הכי שווים לשיווק העסק (גם אם אתם מאמינים שאין לכם בכלל מה לספר)?
  • מהם 5 המרכיבים שתוכלו ליישם כבר בסוף ההרצאה ולהפוך כל סיפור לסטוריטלינג סוחף?
  • איך לחבר את הכל לסטוריטלינג עסקי מושלם שיהפוך יותר קוראים ללקוחות?
דאסי נוי

להפוך ידע לכסף

  • עקרונות יצירת מוצר מידע – הרצאה, סדנה או קורס.
  • מהו התהליך שאף אחד לא מדבר עליו בהעברת מסר?
  • למה יש מרצים שכולם מצליחים להקשיב להם ואחרים שגורמים לכם לאבד את הסבלנות בהתחלה?
  • איך להעביר מסר כך שכולם יבינו אותו ויזכרו אותו?
מירב שביט

מה הקהל שלי רוצה ממני?

  • בתוך התחום שלי – מופע מוזיקלי אני מעוניינת קודם כל לדעת מה הקהל רוצה ממני.
    אם הוא מכיר אותי,  ואם לא, איזה ציפייה יש לו – רק משם ייצא הרעיון להרצאה או המופע.
  • במופע שהעלתי שמשלב שירים, וידאו ארט ודיבור עם הקהל,
    ביררתי מה יחבר את הקהל לתוכן ברמה הדרמטית. 
  • איך ליצור סיפור על דרך ההיפוך והומור.
שני פרץ קריב

לספר את זה בקול רם ושכולם ישמעו!

למה סטוריטלינג ב2019 הוא קריטי לגדילה של העסק שלך, ויעזור לך להפיץ את הערך בקרב רבים, ולהזניק את ההכנסות בעסק:

  • מה זה סטוריטלינג ואיך זה יכול להגדיל את ההצלחה בעסק שלך.
  • איך הרצאות וסדנאות יזניקו את ההכנסות וניצול הזמן שלך, ירחיבו את העסק ויגדילו משמעותית את קהל הלקוחות שלך, גם בעבודה 1 על 1.
  • אילו 3 חסמים גורמים לנו לדרוך במקום ולא לצאת אל האור ולהצליח בגדול.
  • אילו 2 טעויות קריטיות אנשים עושים שגורמות להרצאות לא להצליח (ואיך להימנע מהן).
איילה בן איטח

איך לייצר כריזמה ולעמוד נכון מול מצלמה וקהל

  • איך לייצר כריזמה ולעמוד נכון מול מצלמה?
  • עמידה מול מצלמה – איך מתגברים על פחד ממצלמה?
  • איך נוכל להשתמש בכישורים ובחזקות שלנו כנשות עסקים?
  • איך להיות את ולהעביר את המסר והערך שלך דרך המצלמה ללקוח?
  • מהן הנקודות החשובות ביותר לצילום נכון והעברת המסר הרצוי בצורה המיטבית לקהל הצופים?
שלום רותם

"עסק מצליח" הוא "סיפור טוב"

  • מהו סיפור עסקי טוב?
  • איך בונים סיפור עסקי טוב?
  • מה בין סיפור מרגש לדמות מרגשת?
  • מה המטרה המרכזית שלך בבניית הסיפור העסקי ואיך משיגים אותה?
  • כאשר הסיפור לא משיג תוצאות כפי הנראה היה בנוי לא טוב.
    הסיפור המרגש מעורר רגש. האם זה הרגש שחשוב לך לעורר? 
שירית בן ישראל

איך להסתכל לסיפור בעיניים ולספר אותו נכון?

בסוף, כולנו מספרי סיפורים. אבל מה שחשוב (וגם קשה) זה להיות מספרים מעוררי השראה.
כאלה שמשאירים אחריהם חותם, טעם של עוד או לפחות כאלו שזוכרים את מה שהיה להם לומר.
פורמולה מנצחת ליצירת סיפור השראה, באופן מיידי:

  • מהן 8 הטכניקות הפשוטות ליצירת 'סיפור גדול'?
  • איך לרגש אנשים כבר מהרגע הראשון?
  • כלים פשוטים ליצירת דרמה גדולה…
  • כיצד להשתמש בסיפור אישי כדי למכור ידע מקצועי?
  • איך להשאיר לקהל שלך "טעם של עוד"?
מעיין דרורי אוחיון

תפסיקי למכור! תתחילי לספר את המסע האישי שלך

בהדרכה תגלי:

  • איך תפסיקי להתפתל כל פעם כשאת צריכה למכור ולומר את המחיר ללקוח?
  • כיצד הסיפור האישי שלך פותר מראש כמעט כל התנגדות אצל הלקוחות?
  • מהם 5 העקרונות הכי חשובים לבניית הסיפור האישי במכירות?
  • איך להשתמש בסיפור האישי שלך במכירה על במה או בוובינר?
דקלה אפשטין ורוזין רוזנבלום

הסיפור שלך בהרצאה דיגיטלית מנצחת, לשיווק העסק

  • איך בונים הרצאה דיגיטלית מנצחת לשיווק העסק?
  • מהו החלק החשוב ביותר בהרצאה שיבטיח שהקהל ישאר מרותק עד סופה?
  • מהם 3 השלבים הקריטיים לבניית הרצאה דיגיטלית מנצחת?
דקלה אפשטין

אושיית רשתות חברתיות מצליחה, שייסדה את עולם פאנלי חשיפת המומחים הנחשבים היום לפאנלי המומחים הדיגיטליים המובילים בישראל! עד היום הפיקה מעל 100 פאנלי חשיפת מומחים מקצועיים, בהם השתתפו מעל 250 מרצים מומחים בתחומם, שלתכנים שלהם נחשפו קרוב ל – 100,000 לקוחות!

חומרי הועידה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן