יעל רופמן

מלווה בתהליכי שחרור מאכילה רגשית ואכלנית רגשית לשעבר.
לאחר שהשתחררה מאכילה רגשית וירדה 67 ק"ג, יעל מסייעת למי שיודעת בדיוק מה כמה מתי ואיך "צריך" לאכול אבל לא מצליחה לעשות את זה בתכלס, להשתחרר ממעגל הדיאטות והאשמה, להפסיק עם היו-יו במשקל ולטפל בגורמים המחשבתיים והרגשיים ששולחים אותנו לאכול גם כשאנחנו לא רעבות.

אכילה רגשית - רגש מודחק בגוף לא בריא

  • איך הרגש משפיע על האכילה שלנו ומפריע לנו להתמיד בכל תכנית תזונה שניסינו?
  • איך להתמודד עם רגשות בצורה יעילה בלי לברוח לפחמימות שבמטבח?
  • איך להשתמש ברעב הרגשי כמקפצה לעבודה רגשית?
  • כלים לעבור ממצב בו האוכל שולט בנו ומנהל אותנו למצב בו אנחנו הריבוניות על האכילה שלנו

מוזמנים באהבה להגיב ולשאול שאלות, ואענה כאן בשמחה


2 תגובות
  1. דנה סקורצרו הגב

    יעל שלום,
    אני מודה לך שיתוף הידע ברוחב לב.

  2. יעל רופמן הגב

    תודה רבה! שמחה מאוד שנתרמת מההדרכה 😊

השארת תגובה