ברוכים הבאים לפאנל המומחים המיוחד לקהל מאמנים ומטפלים בנושא "בחירות מקצועיות"

איך לבחור לקוחות מדוייקים לקליניקה שלך ולטפל בסוגיות שונות בזמן האימון

 


 

שפע הדרכות תוכן, מלאות ערך,

ידע והמלצות על:

סוגיות / בעיות מקצועיות שמטפלים נתקלים בהם בתוך הקליניקה
 שחשוב מאוד להציף כדי לתת למטפלים כלים שונים להתמודדויות עם מצבים

כל ההרצאות זמינות לצפייה

מ- 9/9/19 עד 17/9/19

 

מצטערים, ההרשמה החינמית לפאנל המומחים הסתיימה

רשימת המנחים וההרצאות הפתוחות לצפייה כעת:

מעניקת החסות לפאנל - רונית חיימוב זילברמן

הטעויות שהתגברתי עליהם בקליניקה
בעבודה עם טראומה

  • טעויות שעשיתי בקליניקה, ושהרבה מטפלים עושים בתחילת הדרך ואיך למנף את הטעויות הללו להצלחה.
  • מקרה מורכב? קשה? מלחיץ? מה כמטפל/ת נדרש לעשות במקרים מורכבים ואיך ללמוד ממני ולהימנע מהטעויות שאני עשיתי.
  • כבודת גוף נפש מדוייקת, על מנת להגביר הצלחות בקליניקה בעבודה עם חרדה וטראומה וגם את הבטחון המקצועי.
ג'ניפר פוני

איך לפצח את הבידול שלך ולגרום ללקוחות
להתחבר דווקא אלייך

אחד האתגרים הגדולים של מאמנים ומטפלים הוא לגרום ללקוחות להתחבר דווקא אליהם.
רבים מתלבטים ארוכות אם להתמקד בקהל או נושא ספציפי בשיווק או לשווק
לכולם . בהרצאה נגלה את הנוסחה לפיצוח הבידול וכך נוכל לזהות את:

  • הייחודיות האישית שלך שמחבר לקוחות דווקא אלייך?
  • סוגי הבידולים והשלבים ליצור אחד כזה.
  • מהם השלבים ההכרחיים ליצירת בידול שקולעים לרצונות והצרכים שלכם כמאמנים ומטפלים.
רונית פרבר ארצי

5 הדרכים להגדיל את ההשפעה על המטופלים שלך

  • מי הם המטופלים שיהיו מחוייבים אליך?
  • איך ליצור מחוייבות לתהליך עוד לפני שהוא התחיל?
  • איך ליצור חוויה מעצימה שגורמת למטופלים שלך לרצות לחזור אליך שוב ושוב?
  • איך לדאוג לכך שהמטופלים יגיעו בזמן וילכו בזמן ואיך להימנע מ"הברזות"?
  • איך להגדיל שביעות רצון של הלקוחות שלך לאורך זמן?
מתי וכסלר

רכישת ביטחון עצמי כמאמן /מטפל
(כי מטפל בטוח בעצמו סוגר תהליכים בקלות)

  • דברים שמטפלים ומאמנים עושים בכדי לבנות ביטחון עצמי אבל גורמים את ההיפך:
  • בניית ביטחון עצמי מקצועי בשלב הטיפול/אימון
  •  בניית ביטחון עצמי בשלב המכירה
יעל זרעוני

איך להתמודד עם התנגדויות בטיפול או באימון

התנגדות גלויה או סמויה יכולה לגרום לתהליך להפסק או להתעכב.
כדאי לכל איש מקצוע לדעת איך לזהות ולהתמודד איתה, וגם איך להתיחס אליה אחרת.

  • איך התנגדות היא סימן לעוצמה?
  • איך לזהות התנגדות?
  • כיצד לעבוד יחד עם התנגדות?

 

קורל פרידן

הקול אפשרי-מי הלקוח שלי?

  • מי הלקוח דרך קולו, איזה סגנון הוא, ואיך מתאימים את השיח אליו?
  • מה הקול שלי משדר כמאמן, מטפל?
  • טיפול בהתנגדויות סמויות וגלויות של הלקוח הנמצאות בקולו.
  • כלים בזמן אמת להגדיל את ההכנסה שלכם דרך קולכם!
  • דוגמא לאבחון ומיפוי קולי.
אילנה וייס

מהו קוד המוח שאף אחד לא סיפר לכם עליו ואיך תוכלו לשנות את חייכם ושל מטופלים באמצעותו?

  • מה הוא קוד עבור המוח שלנו ושל המטופלים והמתאמנים שלנו?
  • איך קודים שתוכנתנו לחיות על פיהם משפיעים על חיינו לטובה ולרעה?
  • איך קודים עובדים ואיך הם יכולים לשנות את חיינו ושל המטופלים שלנו מהקצה לקצה בכל אחד מתחומי חיינו?
  • למטפלים ומאמנים: איך אפשר לקצר מאד את זמן הפגישה מבלי להוריד מהיעילות ואפילו להעלות אותה?
מירב עמר

איך לגייס את הלקוחות המדוייקים לכם?

בהרצאה אחשוף בפניכם:

  • את הקשר בין גיוס לקוחות מדוייקים לתודעה שלכם.
  • כיצד לפרוץ את הגבולות של עצמכם ולגרום ללקוחות להגיע אליכם באפס מאמץ.
דקלה אפשטין

איך לבנות רשת קשרים עסקיים,
שמכניסה לכם לידים מדוייקים לעסק?

  • איך לייצר מאות לידים בחודש, בלי להשתמש בפרסום ממומן, בלי לטחון שעות בפייסבוק ובלי לבזבז זמן וכסף?
  • מהי הדרך, שימושים נפוצים, סוגים שונים ואיך להמנע מטעויות שיחרבו כליל בהצלחתה?
  • איך מרחיבים את הקשרים העסקיים עם קולגות ואפילו המתחרים הישירים בעסק וממנפים אותם להצלחה? 

מצטערים, ההרשמה החינמית לפאנל המומחים הסתיימה

רונית חיימוב זילברמן – מייסדת המרכז "הדרך של רונית" – המרכז לפסיכותרפיה אינטגרטיבית לטיפול בחרדות, טראומה ומחלות כרוניות.
רונית, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית בתחום הבריאות, פסיכותרפיסטית, בעלת רקע של 20 שנות טיפול מתוכם 16 שנות עבודה בביה״ח וולפסון כמרכזת אלימות במשפחה ותקיפות מיניות, עובדת עם מטופלים הסובלים מחרדה, טראומה, נפגעות תקיפה מינית, בשיטה אינטגרטיבית – טיפול מותאם אישית.

דקלה אפשטין

דקלה אפשטין – קונקטורית עסקית. מחברת בין עסקים ליצירת שיתופי פעולה מקדמים ומפרים. מייסדת עולם פאנלי חשיפת המומחים הנחשבים היום לפאנלי המומחים הדיגיטליים המובילים בישראל! 
בעקבות הידע והניסיון שצברה בעולם השיווק, ייסדה תהליך עסקי ממוקד בנושא שיווק דיגיטלי הכולל שבעה מודולים שכל בעל עסק צריך ללמוד וליישם בעסק.